Social Media w placówkach służby zdrowia

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zwiększenie rozpoznawalności marki i sprzedaży przy użyciu Social Media. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak wykorzystać Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn do promocji swoich usług oraz jak budować własną społeczność.

Liczba godzin szkolenia:

16

Sposób sprawdzenia umiejętności nabytych w czasie trwania kursu:

Po zakończeniu kursu i przeprowadzonym egzaminie wystawiamy zaświadczenie ukończenia kursu wg wzoru z Rozp. MEN. Nie podlega klasyfikacji końcowej uczestnik, którego nieusprawiedliwione nieobecności przekroczą 20% godzin kursu.

Warunki prowadzenia szkolenia:

Szkolenia odbywają się w pełni wyposażonych, klimatyzowanych salach o przyjemnej estetyce wnętrz i nowoczesnym wyposażeniu. Sala wykładowa – wyposażona w projektor multimedialny, łącze internetowe, tablica flipchart, tablica biała, wideoodtwarzacz z podłączeniem do projektora multimedialnego oraz TV LCD 55 cali (wentylacja, klimatyzacja).

Program szkolenia:

  1. SocialMedia - co to jest?
  2. Platformy komunikacji w internecie (FB, Twitter, YouTube, Blogi i inne)
  3. Tworzenie wizerunku placówki medycznej
  4. Czy działania w SM przynoszą korzyści?
  5. Narzędzia do pomiaru i analizy skuteczności działań w SM
  6. Warsztaty

Koszt kursu (w przeliczeniu na jednego uczestnika): zadaj pytanie...