Pracownik administracyjno biurowy

Pracownik administracyjno-biurowy
W październiku i listopadzie 2013 zrealizowaliśmy kurs pt. Pracownik administracji biurowej. Celem szkolenia było przygotowanie do pracy w takich działach firmy jak sekretariat, dział obsługi klienta, public relations.
Uczestniczki kursu mały okazję zapoznać się z następującymi modułami szkolenia:

  • Nowoczesne biuro - reprezentowanie firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku lokalnym
  • Przygotowanie i prowadzenie różnego rodzaju spotkań, zebrań promocyjnych, reklamowych i innych mających miejsce w firmie i poza nią
  • Przygotowanie różnego rodzaju materiałów promujących i reklamujących firmę
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych w firmie
  • Zastosowanie komputera w pracy – Windows, Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna
  • Bezwzrokowe pisanie na komputerze
  • Język angielski
  • Podstawy prawa pracy
  • BHP w miejscu pracy

Po części teoretycznej szkolenia, kursantki odbędą dwutygodniową praktykę w Urzędzie Miejskim w Gliwicach.